Atalay DEMİRCİ Şiirleri - Dışarıdaki Namus Şiiri

Dışarıdaki Namus

Bugün özgürlügümün ilk günü
voltalı saatler geçti anlayacagın.
katran çaylarla birinci sigaraları
birbirini kovalamayacak.
gündüzü de;
en az o uzun geceler kadar sevecegim.
sabahları gardiyan gürültüsüyle degil
kızımın öpücügüyle uyanacagım belki...
belki de hiç tespih sallamayacagım ömrümce
ve sigara tüketemeyecek beni.
ziyaret saatini beklemeden
hatta saate hiç bakmadan yasayacagım.
saçlarımı tekrar siyaha boyatıp
güzel gözlü kızlar tavlayacagım.
geceleri basımı temiz bir yastıga koyup,
biraz zor olacak ama;
güzel rüyalar görecegim ben de.
silahımı maziye gömecek
ve onu hiç ziyaret etmeyecegim.
hem yeminliyim hamama gidecegim,
çayıma istedigim kadar seker atabilecek
kuru fasulyeyi soganla yiyebilecegim,
yanlıs yere götürse de otobüse binecek
hatta taksi çevirecegim.
içerdeyken sadece pencereden gördügüm
gökyüzünü satın alacak,
yıldızları fakirlere dagıtacagım.
artık soguk olunca soba yakabilecek,
sıcak olunca pencere açabilecegim.
bir telefonum olacak hem de hemen
günes gözlügü takacagım ben de
güvercinler alacagım kendime.
ama;
ilk günden salacagım sokaklara,
anami hiç aramayacak
babama bir sarılacak
bir daha bırakmayacagım.
ve ben artık yürekten sevecek,
dostlugu sonuna kadar hissedecegim.
ama;
suna inan ki dostum
namusum;
özgürlügüme kavustugum bugün çignense
ben hiç gözümü kırpmadan
yine içeri gidecegim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder